GAZIEMIR

Halk Hizmet Masasý

Halk Hizmet Masasý

Hizmetin “gülen yüzü”

Gaziemirlilere daha aktif ve daha kaliteli hizmet verebilmek amacýyla Basýn ve Halkla Ýliþkiler Müdürlüðü bünyesinde kurulan Halk Hizmet Masasý, çözümün adresi oldu. Vatandaþlarýn belediye ile ilgili her türlü istek ve önerilerini kolayca iletebildiði Halk Masasý’nda, talepler hýzlý bir þekilde tasnif edilerek ilgili birime acilen iletiliyor ve çözümlenene kadar takibi yapýlýyor.

 

Hizmetlerini, “açýk” ve “kapalý” iki ayrý bölümde çeþitlendiren Halk Masasý’nýn kapalý bölümünde Bilgi Edinme Kanunu’na göre yapýlan baþvurular deðerlendirilerek ilgili birimlere yönlendiriliyor, gelen cevaplar da yasal sürede vatandaþa ulaþtýrýlýyor. Burada ayrýca 16 mahalle muhtarý ile de direkt iletiþim saðlanýyor. Muhtarlarýn belediye yönetimi ve vatandaþla ilgili her türlü talebi iþleme koyuluyor. Özel bir bilgisayar programý ile kayýt altýna alýnan tüm istek ve þikayetler veri bankasýnda toplanarak deðerlendiriliyor.

 

Gaziemir Belediyesi giriþinde açýk hizmet veren Halk Hizmet Masasý’nda ise, vatandaþlarý karþýlayan iki görevli, yönlendirme ve rehberlik yapýyor. Ýþleminin hangi birimle alakalý olduðunu bilmeyen vatandaþlara ilgili görevliye ulaþana kadar eþlik eden personel, yaþlý ve engelli vatandaþlarýn evrak takibini de yürütüyor.

Halk Hizmet Masasý:

999 0 251 nolu telefondan dahili 1003,

Online Öneri - Ýstek - Þikayet Formu Ýçin Týklayýnýz

Online Öneri - Ýstek - Þikayet Baþvuru Takip Formu Ýçin Týklayýnýz

Whatsapp Destek Hattý : 0232 999 0 251